Mamuşa Belediyesi’nde Sağlığa Destek
0 dk
Mamuşa Belediye Başkanı Abdülhadi Krasniç, bugün Mamuşa Aile Sağlık Merkezini ziyaret ederek sağlık alanındaki çalışmaları ve hedefleri bir kez daha değerlendirme fırsatını buldu.
Bu gelişmeyle ilgili sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yapan Başkan Krasniç, “Mamuşa Belediyesi olarak yıllardır sağlık hizmetlerine büyük önem veriyoruz. Mamuşalı kardeşlerimizin en kaliteli sağlık hizmetine ulaşabilmesi için elimizden gelen tüm desteği sağlamaya devam ediyoruz” dedi
“ Geçmişte yıllık 3.500 euro seviyesinde olan ilaç desteğimizi bugün 100.000 euronun üzerine çıkardık. Sağlık merkezimizde görev yapan doktor sayısını 2’den 9’a, sağlık çalışanı sayısını ise 12’den 50’nin üzerine çıkarmayı başardık” diyen Krasniç, bu gelişmeler, sağlık alanında atılan kararlı adımların ve Mamuşa’ya duyulan sevdanın en güzel göstergesi olduğunun altını çizdi.
Belediye Başkanı önümüzdeki dönemde de Aile Sağlık Merkezi ve diğer alanlarda yeni hizmetleri hayata geçirerek vatandaşlara daha iyi yaşam koşulları sunmaya devam edeceklerini vurguladı.
Anket
Son Haberler
Tüm Haberler
Mısır Topluluğu'nun Katkıları Kosova Tarihinin Bir Parçasıdır
Prizren Kapısı’ndaki Türkçe Yazının Karartılmasına Tepki
TİKA Kosova Koordinatörü Fulya Aslan’dan Veda Ziyareti