Mazgit Kavşağındaki Çalışmalar Yoğun Şekilde Sürüyor
0 dk
Altyapı ve Ulaştırma Bakanlığı, Mazgit kavşağında yürütülen çalışmaların yoğun şekilde devam ettiğini ve vatandaşlar için güvenli ulaşımın sağlanmasının hedeflendiğini açıkladı.
Görevdeki Altyapı ve Ulaştırma Bakanı Dimal Basha, söz konusu yol kesimindeki sorunun daha önce de kamuoyunun gündemine geldiğini belirterek, yolun 2023 yılında rehabilite edildiğini ve 2025 yılında yeniden müdahalede bulunulmasına rağmen tekrar hasar gördüğünü söyledi.
Basha, ilk incelemelerin, yol gövdesinin altına sızan suların hasara neden olmuş olabileceğini gösterdiğini ifade etti. Özellikle ‘Prishtina' Bölgesel Su Tedarik Şirketi’ne ait su borularının geçtiği bölgede meydana gelen su sızıntılarının yolun yeniden bozulmasına yol açmış olabileceği değerlendiriliyor.
“Bu yol kesiminin durumu haklı olarak kamuoyunda gündeme getirildi. Çünkü yol 2023 yılında yenilenmiş, ardından 2025 yılında tekrar müdahale edilmişti. Ne yazık ki aynı bölüm yeniden zarar gördü.” dedi Basha.
Bakan Basha, şu anda ‘Prishtina’ su tedarik şirketiyle ile ortak çalışmalar yürütüldüğünü, hasarın kesin nedeninin tespit edilmeye çalışıldığını ve benzer sorunların gelecekte tekrar yaşanmaması için kalıcı bir çözüm üzerinde çalışıldığını belirtti.
Yorumlar (0)
Anket
Son Haberler
Tüm Haberler
Otomobil ve Tren Çarpışmasında İki Yaralı
Mazgit Kavşağındaki Çalışmalar Yoğun Şekilde Sürüyor
Balkanlar’da Sarı Saltık ve Türk İslam Mirası Bilimsel Oturumlarda Tartışıldı