Hükümet, Dört Altyapı Projesi İçin 1 milyon Euro Ayırdı
0 dk
Hükümet, bugün gerçekleştirilen toplantısında, ülkenin çeşitli belediyelerindeki dört altyapı projesi için toplam 1 milyon Euro tutarında bütçe kaynağının yeniden tahsis edilmesine ilişkin kararı onayladı.
Görevdeki Yerel Yönetimler Bakanı Elbert Krasniqi, projelerin yol altyapısı, su temini, kamusal alanlar ve spor tesislerine yönelik çalışmalar içerdiğini açıkladı.
Krasniqi’ye göre, ilk proje Güney Mitroviça Belediyesi sınırları içindeki Sitnica Köprüsü’nün yeniden inşasını öngörüyor ve bunun için 400 bin Euro ayrıldı.
İkinci proje ise Ştimle Belediyesi'nde şehir merkezi ve bazı köylerde kanalizasyon düzenlemesi ve asfaltlama çalışmalarını kapsıyor. Bu proje için 300 bin Euro tahsis edildi.
Üçüncü proje, İpek Belediyesi'nde kamusal alanların ve dağlık rekreasyon altyapısının yeniden canlandırılmasını içeriyor. Bu proje için de 300 bin Euro ayrıldı.
Dördüncü proje kapsamında, Poduyeva Belediyesi’nin Dumosh köyündeki “Mustafa Dumoshi” Okulu’nda açık hava spor salonu inşa edilecek. Bu projenin değeri 50 bin Euro olarak belirlendi.
Krasniqi ayrıca, önümüzdeki günlerde 2025 performans hibesi kazanan beş başka belediye için 3 milyon Euro'nun üzerinde ek bir bütçe tahsisinin daha yapılmasının beklendiğini duyurdu.
Yorumlar (0)
Anket
Son Haberler
Tüm Haberler
Sağlık Bakanlığı’nda Milyonlarca Euroluk Projelerde Usulsüzlükler Tespit Edildi
EULEX: Olası Jandarma Yapılanması Anayasal Çerçeveye Uygun Olmalı
Hükümet, Dört Altyapı Projesi İçin 1 milyon Euro Ayırdı